VELKOMMEN TIL OSS

Velkommen til Villenga barnehage, en barnehage som gir ditt barn en TRYGG START og som har leken i sentrum:) Hos oss møter du trygge, engasjerte, kompetente og lekne voksne som er klare til å ta imot DITT BARN og DEG med omsorg, tilstedeværelse og glede Her er det brede smil og masse glede for både små og store, og voksne som leker, lytter og som alltid har et fang tilgjengelig

Villenga barnehage har leken i sentrum, da vi ser at leken er barnas fremste læringsarena, i tillegg til at vi selvfølgelig leker for moro skyld:)

Å være mye ute er viktig for oss. Vi har et stort uteområde, som vi benytter oss flittig av. Vi har mange fine steder i skogen som vi bruker aktivt og vi har verdens kuleste akebakke 5 minutters gange fra barnehagen.

Når vi er inne er vi en barnehage som legger stor vekt på at det meste av dagen foregår i mindre barnegrupper. Vi bruker hele huset som lekearena og alle avdelingene er inndelt i interne lekesoner.

I Villenga er vi veldig opptatt av å ha nok voksne på jobb hver dag, så vi i løpet av dagen kan se og være der for hvert enkelt barn.

Ønsker du å komme innom på besøk for å se hvordan vi har det, tar vi imot deg og ditt barn med åpne armer, og vi er stolte av å fortelle om alt det spennende som skjer her. Søk oss også gjerne opp på Facebook og instagram. Der synliggjøres mye av det som foregår i barnehagen vår.

Da ses vi i leken:)